Inicjatywa
Walka zaczyna się w momencie kiedy obaj przeciwnicy staną na przeciw siebie. Podczas walki wymagana jest obecność
MG jako sędziego. Na samym początku wspominany wcześniej MG określa wygląd oraz wymiary miejsca, które ma posłużyć za arenę, a następnie ustala kolejkę działania np.
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Akcje
W swojej turze gracz może podjąć dwie akcje, przy czym może poświecić te dwie akcje na jedną czynność np. bieg, jednak nie może zaatakować przeciwnika dwa razy, jak i rzucić dwa razy tego samego granatu, może natomiast ciąć mieczem łańcuchowym, i jednocześnie wystrzelić z Boltera. Oczywiście powinien mieć wystarczająco dużo biegłości oraz cech. To czy akcja doszła do skutku jest decyzją MG jeśli gracz sadzi, że walka poszła nie po jego myśli z winy MG powinien to zgłosić, a administrator rozpatrzy i w razie rażącego niedbalstwa ukarze MG oraz sam poprowadzi te walkę jeszcze raz. A oto lista najpospolitszych akcji:
Czas
Można uznać, że jeden post to akcja na ok. 10 sekund. Na taki też czas oponenci powinni rozpisywać swoje akcje.
Natomiast podczas akcji spornych np. kto szybciej dobiegnie - decydują oczywiście statystyki. MG powinien brać dane wniesione na Kartę Postaci pod uwagę w pierwszej kolejności(dlatego też prosiłbym graczy o bieżące aktualizowanie swojej KP)
Podczas walki nasze akcje rozpisujemy w czasie przyszłym trybie niedokonanym, ponieważ to czy dana akcja się powiodła
zależny od decyzji MG, w takim wypadku sędzi powinien wziąć pod uwagę takie rzeczy jak(dokładnie w poniższej kolejności):
Offline