#1 2013-07-17 14:13:46

Tarantil

Administrator

Zarejestrowany: 2013-07-14
Posty: 10
Punktów :   

Wzór KP

Jak wypełnić KP?

Imię i Nazwisko - musi być klimatyczne i pasować do realiów.

Rasa - wybierz rasę z odpowiedniego tematu, dokładnie zapoznaj się z profitami jakie dają poszczególne rasy.

Organizacja, Funkcja, Stopień - wybierz odpowiedni stopień swojej funkcjii w organizacji wojskowej wybranej rasy.

Idea - Idee opisane są w tematach poszczególnych ras.

Drużyna - tu wpisujesz nazwę drużyny do której należysz.

Wiek, wzrost i waga - wszystko opisane jest w tematach odpowiednich ras, przeczytaj i stwórz postać jaka ci odpowiada.

Wygląd i cechy charakteru - musi pasować do wybranej rasy oraz jej militarii.

Punkty Doświadczenia 0/0 - pierwsza liczba to aktualne PD, a druga to zużyte.

Cechy Główne - Dostajesz 200 punktów, które możesz rozdać pomiędzy te statystyki.

Siła Fizyczna - Określa twoją krzepę, jak wiele podniesiesz i jak długo to utrzymasz itp.
Żywotność - Określa twoją wytrzymałość na rany oraz ile obrażeń możesz znieść.
Siła woli -  Twój charakter, czy nie dajesz sobą manipulować, oraz jak potrafisz wyczuwać pobudki innych.
Zręczność - Jak zręczny jesteś, określa także twoją "gibkość" i szybkość z jaką unikasz strzałów.
Szybkość - Szybkość poruszania się i ataku twojej postaci.
Mądrość - Jak wiele potrafisz pojąć, oraz aparat słów jakich potrafisz używać.

Cechy Pomocnicze - Możesz rozdać 200 punktów plus bonusy z cech głównych.

Wiedza - Jak wiele wiesz, raczej proste, przydatne gdy chcesz zapamiętać psioniczne sztuczki, lub inżynieryjne niuanse. + MD
Celność - To chyba proste, jak dobrze strzelasz, rzucasz itp. + ZR
Intuicja - Czasami mamy przeczucie, że coś jest nie tak, lub czujemy pułapkę, albo sądzimy, że coś czego szukamy jest w pewny konkretnym miejscu - to jest właśnie Intuicja. + MD
Fanatyzm - Jak bardzo wierzysz w Idee swojego narodu, podczas szarży, zwiększa Morale oraz SF. + SW
Morale - Im wyższe tym więcej zniesiesz na polu bitwy. Określa ono twoje samopoczucie podczas walki, jeśli jest niski w trudnych sytuacjach możesz nie być w stanie podejmować, żadnych akcji. + SW
Percepcja -  Twoja zdolność zauważania, nasłuchiwania itp. + ŻYW
Psionika: - Umiejętności psioniczne pozwalają ci używać nadnaturalnych umiejętności(np. przywoływać błyskawice, lub łamać umysły innych) + MD
Charyzma - Charyzma określa jakie twoje słowa i ty wywołujecie wrażenie + 10 za dobry wygląd oraz + 20 za średni wzrost i wagę.
Inicjatywa - Jak szybko podejmujesz decyzję, oraz szybkość reakcji, podczas walki określa kolejności podejmowania działań + SZ
Trafienie Krytyczne - Jest to szansa na to, ze uda ci się wykonać jakąś akcje z wyśmienitym wynikiem jaki da się osiągając tylko przy sporej dozie szczęścia + SF

Cechy Pomocnicze - Obliczasz według wzorów.

Odporność na ataki fizyczne - Jak wiele wytrzymasz ciosów, wspomagana przez pancerz - ŻYW+ OBR
Odporność na truciznę - Jak trudno cię zatruć(np. gazami bojowymi), oraz jak długo wytrzyma twój organizm.
Odporność na psionikę - Pokazuje w większym lub mniejszym stopniu oddziaływanie na ciebie mocy psionicznych - MD+W
Odporność na ogłuszenia - Określa np. czy wybuch lub cios butelką są wstanie cie głuszyć - ŻYW+SF

Szkolenie/Biegłości - Tutaj wypisujesz wartość procentową stopnia wypracowania umiejętności(na starcie możesz mieć trzy niebojowe Szkolenia na 10%)

Moce Psioniczne - Na początku możesz się nauczyć jednej mocy(wymaga. 30 Psioniki), resztę poznasz po dostaniu się do odpowiedniej organizacji.

Ekwipunek - na początku nie masz nic oprócz rekwizcyji.

Rekwizycja - 100 na start, jest to waluta w świecie Warhammera 40K
Broń - Możesz mieć jedną ciężką broń i jedną lekką lub trzy lekkie przy sobie.
Pancerz - Oczywiście pancerz masz jeden.
Inne - inne przydatne przedmioty jak granaty.

Biografia - historia naszej postaci, minimum 8 linijek tekstu, nie musisz pochodzić z tego sektora, pamiętaj, ze historia dotyczy dzieciństwa i dorastania, nie kariery wojskowej(którą podjąć możesz dopiero w grze).

Kod:

[size=13][u][b]METRYKA[/b][/u][/size]

[b]Imię[/b]: 
[b]Nazwisko[/b]:
[b]Rasa[/b]:
[b]Organizacja[/b]:
[b]Funkcja[/b]
[b]Stopień[/b]:
[b]Idea[/b]:
[b]Drużyna[/b]:
[b]PD[/b]: 0/0

[size=13][u][b]APARYCJA[/b][/u][/size]

[b]Wiek[/b]:
[b]Wzrost i Waga[/b]: 
[b]Wygląd[/b]:
[b]Cechy Charakteru[/b]: 

[size=13][u][b]CECHY I UMIEJĘTNOŚCI[/b][/u][/size]

[u][b]Cechy Główne[/b][/u]

[b]Siła Fizyczna[/b](SF):
[b]Żywotność[/b](ŻYW):
[b]Siła woli[/b](SW):
[b]Zręczność[/b](ZR):
[b]Szybkość[/b](SZ):
[b]Mądrość[/b](MD):

[u][b]Cechy Pomocnicze[/b][/u]

[b]Wiedza[/b](W):
[b]Celność[/b](C):
[b]Intuicja[/b](I):
[b]Fanatyzm[/b](F):
[b]Morale[/b](M):
[b]Percepcja[/b](PE): 
[b]Psionika[/b](PS):
[b]Charyzma[/b](CH):
[b]Inicjatywa[/b](INI):
[b]Trafienie Krytyczne[/b](TK):

[u][b]Odporności[/b][/u]

[b]Odporność na ataki fizyczne[/b](OAF):
[b]Odporność na truciznę[/b](OT):
[b]Odporność na psionikę[/b](OP):
[b]Odporność na ogłuszenia[/b](OO):

[b]Szkolenia/Biegłości[/b]:

1.
2.
3.

[b]Moce Psioniczne[/b]:

1.
2.

[size=13][u][b]EKWIPUNEK[/b][/u][/size]

[b]Rekwizycja[/b]: 
[b]Broń[/b]:
[b]Pancerz[/b]:
[b]Inne[/b]:

[b]Biografia[/b]:

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.19ciezkowice64.pun.pl www.anty-bieber-dabrowa.pun.pl www.clanak.pun.pl www.grupak.pun.pl www.grubaski.pun.pl